Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Δεν με λένε Μπαλτάκο, με λένε Σαμαρά.

(Αντι)επετειακό
Δεν με λένε Μπαλτάκο με λένε Σαμαρά.
Με λένε Σαμαρά και είμαι ανδρείκελο της Μέρκελ.
Δεν προεδρεύω απλώς, αλλά κυβερνώ αυτόν τον τόπο. Στο όνομα της Τρόικας. Εγώ εκτελώ τις εντολές της. Εγώ και η κυβέρνησή μου, Βενιζέλος, Στουρνάρας, Χρυσοχοΐδης, Γεωργιάδης, Χατζιδάκις σας κόψαμε τους μισθούς και σας λυσάξαμε στους φόρους.

Δεν με λένε Μπαλτάκο, είμαι ο Σαμαράς, αυτός που σας εξαπάτησε με τα Ζάππειο 1,2 κτλ, αυτός που κυβερνάει αυτόν τον τόπο κουρελιάζοντας το Σύνταγμα, με προεδρικά διατάγματα, μπάτσους και δακρυγόνα.
Ποιός Μπαλτάκος; εγώ ο Αντώνης Σαμαράς πέρασα τις προάλλες στη Βουλή το πολυνομοσχέδιοπολυβόλο, τα δικά μου τεχνάσματα (εσείς να μιλάτε για το γάλα κι εγώ να κατοχυρώνω την ποινική ασυλία των σμπίρων μου) σας δένουν χειροπόδαραποιός Μπαλτάκος; Εγώ μίλησα πρώτος για τη θεωρία των
δύο άκρων, σε εμένα κάνουν κουμάντο οι «νταβατζήδες» της διαφθοράς και της διαπλοκής, εγώ σας εκφοβίζω, εγώ σας απειλώ, εγώ σας λέω κατάμπουτρα ότι είσθε λαϊκιστές, εγώ ξεπουλάω το Ελληνικό, εγώ και η κυβέρνησή μου σας μοιράζω το πρωτογενές πλεόνασμα – ξέρετε τί ποσά χρειάσθηκε να σας κλέψουμε για να σας δώσουμε πίσω αυτά τα ψίχουλα;
Εγώ φέρω τις μεγάλες ευθύνες. Ξέρετε ότι από Σεπτέμβρη συμφώνησα με την Τρόικα να πάρουμε μέτρα αξίας 5,6 δις; όχι! διότι σας κρύβω!
«Νέα επώδυνα μέτρα που θα επιβαρύνουν μισθωτούς και συνταξιούχους ζητά η Τροϊκα από την ελληνική κυβέρνηση. Σύμφωνα με το κείμενο του επικαιροποιημένου μνημονίου που συντάσσουν οι δανειστές μετά τη συμφωνία με τις ελληνικές Αρχές, το φθινόπωρο θα πρέπει να ληφθούν αποφάσεις για πρόσθετα δημοσιονομικά μέτρα ύψους 5,6 δις ευρώ, που θα καλύπτουν το δημοσιονομικό κενό για τα έτη 2015 και 206.» (Real news 6.4.2014) – Συριζαίοι τα λένε αυτά; όχι βέβαια! Ο κ. Τόμσεν διατάζει κι εμείς συμμορφωνόμαστε. Ξέρετε
πόσα ακόμη νέα μέτρα πρέπει να πάρουμε (για να μην καταστρέψει τη χώρα ο ΣΥΡΙΖΑ) ώστε να την αποτελειώσει η Τρόικα; Ρίξτε μια ματιά στο non paper του Υπουργείου Εργασίας που αποκαλύπτει το νέο Μνημόνιο (ΠΑΡΟΝ 6.4.2014). Νέο Ασφαλιστικό με τρία ταμεία που θα συμπαρασύρουν όλες τις συντάξεις προς τα κάτω. Εξίσωση των κατώτατων μισθών του δημοσίου προς τον ιδιωτικό τομέα. Προσέτι μείωση κι άλλο του κατώτατου μισθού, ολοκληρωτική απελευθέρωση των απολύσεων, αλλά
να μην σας τα λέω από τώρα, θα τα μάθετε όταν τα πάθετε. Δεν είμαι ο Μπαλτάκος, είμαι ο Σαμαράς κι έχω πολύ δουλεία ακόμα μπροστά μου να κάνω. Και δεν θα με σταματήσουν οι υποκλοπές. Κοριοί υπήρχαν και επί Ανδρέα, και επί Μητσοτάκη, επί Σημίτη, επί Καραμανλή, δικό μας είναι το παρακράτος, ό,τι θέλουμε το κάνουμε. Όπως τώρα με τη Χρυσή Αυγή. Κατηγορώ
τον ΣΥΡΙΖΑ ότι «υιοθετεί την ατζέντα αυτής οργάνωσης». Γιατί; Διότι ζήτησε «την παραίτηση Δένδια και Αθανασίου». Για τον ίδιο λόγο κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ ότι «ταυτίζεται με την Χρυσή Αυγή» και ο κ. Βενιζέλος. (Οι εφημερίδες, 4, 5 και 6.4.2014). Το ίδιο και ο κ. Κουτσούμπας ο οποίος κατηγόρησε το τσογλάν μπόι Τσίπρα και τον Καμένο ότι «με την επιχειρηματολογία τους στην ουσία αποδέχονται τη λογική Μπαλτάκου, τη λογική Κασιδιάρη, τη λογική της Χρυσής Αυγής». (οι εφημερίδες 5 και 6.04.2014) Γιατί; Διότι «προσωποποίησαν τις ευθύνες σε συγκεκριμένους υπουργούς κι όχι γενικά στην κυβέρνηση». Εμένα
δεν με λένε Κουτσούμπα, με λένε Σαμαρά, αλλά συμφωνώ με την άποψη του  Γραμματέα του ΚΚΕ, ο ΣΥΡΙΖΑ αποδέχεται (ή μήπως ταυτίζεται όπως λέει ο Βενιζέλος, ο Πρετεντέρης, ο Γεωργιάδης κι όλα τα καλά παιδιά) τη λογική της Χρυσής Αυγής και δεν θα αφήσουμε τον ΣΥΡΙΖΑ να σκορπά αυταπάτες και να δουλεύει τον κόσμο ότι μπορεί
να κυβερνήσει αυτή τη χώρα χωρίς να ξεπουλήσει τη ΔΕΗ, χωρίς να υποσιτίζονται 700.000 ελληνόπουλα, χωρίς να πλακώνει τα νοικοκυριά η σκλαβιά των χρεών, ο τρόμος της ανεργίας, η κόλαση της θλίψης, της απελπισίας και της αναξιοπρέπειας. Ολοι για ένα όνομα ζούμε σ’ αυτήν την κοινωνία, εμένα δεν με λένε Μέρκελ με λένε Σαμαρά. Και είπα
της Μέρκελ «ουδείς αναμάρτητος, κυρία μου»! Αν είναι αμαρτία να έχω τη μισή ακροδεξιά της Ελλάδας στην κυβέρνηση, τότε είναι αμαρτία που έχω και τη μισή κεντροαριστερά. Πρέπει να είμαστε όλοι μαζί! Ολοι μαζί πρέπει να ξαναβγούμε στις αγορές, δεν
στήνουμε αυτό το σκηνικό για να βγούμε οι μισοί, ούτε θα σας υποδεχθούμε οι μισοί μεθαύριο που έρχεσθε στην Αθήνα – καλώς να έρθετε, ιδού η αστυνομία σας που θα φυλάει το άδειο κέντρο της πόλης! θα έλεγα και «ιδού ο στρατός σας», αλλά αυτό το φυλάω για πιο επίσημες περιστάσεις, όταν
θα πρέπει να σας ευχαριστήσουμε για τα Μνημόνια όπως ευχαριστούσε για τα Ιμια τους Αμερικανούς ο Σημίτης. Με ένα λόγο λοιπόν
και για να τελειώνει αυτή η ιστορία (ώσπου κάποια άλλη να μας σκάσει κεραμίδα στο κεφάλι), εμένα δεν με λένε Μπαλτάκο, δεν είμαι αναλώσιμος, δεν με λένε Αθανασίου, Δένδια και Βενιζέλο, εμένα με λένε Σαμαρά και είμαι εγώ όλοι αυτοί, και είμαι εγώ όλοι οι άλλοι, ο Γεωργιάδης, ο Βορίδης, η Τζαβέλα, ο Γιακουμάτος, οι αντάρτες του γάλακτος, τα προεδρικά διατάγματα, τα παιδιά που πεινάνε, εγώ είμαι όλα αυτά κι όλα τ’ άλλα,
εγώ είμαι η πολιτική της Μέρκελ και με λένε Αντώνη Σαμαρά.



email: stathis@enikos.gr

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP